Álláslehetőség
Pénzügyi ügyintéző, anyagkönyvelő
pozícióba
Főbb feladatok, munkák:
a bejövő számlák formai és tartalmi elemeinek és kellékeinek ellenőrzése a hozzá tartozó teljesítési igazolások és szállítólevelek alapján
számlázási határidők, pénzügyi teljesítések figyelemmel kísérése
átutalások előkészítése
könyveléssel való kapcsolattartás
folyamatos kapcsolattartás, egyenleg egyeztetés a meglévő partnerekkel
naprakész pénzügyi nyilvántartások vezetése,
Az álláshoz tartozó elvárások:
min. középfokú szakirányú végzettség
hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 év szakmai gyakorlat
jó kommunikációs és problémamegoldó készség
Office programok magas szintű ismerete
pontos, precíz, megbízható, önálló munkavégzés a határidők tartásával,
csapatmunkára való képesség,
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
mérlegképes könyvelói végzettség
Szinva Comp program ismerete
Amit kínálunk:
teljes munkaidő
hosszú távú munkalehetőség és családias hangulat
jó munkahelyi légkör
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
fényképes szakmai önéletrajz
képesítést igazoló okiratok másolata
nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez való hozzájárulásról, illetve arról hogy a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik a pályázó anyagát
90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (később pótolható)
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. augusztus 30.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Mogyorósiné Beregi Katalin részére a szamvitel@mezokovesdi-vgrt.hu e-mail címen keresztül