Álláslehetőség

Pénzügyi ügyintéző, anyagkönyvelő

pozícióba

Főbb feladatok, munkák:

a bejövő számlák formai és tartalmi elemeinek és kellékeinek ellenőrzése a hozzá tartozó teljesítési igazolások és szállítólevelek alapján

számlázási határidők, pénzügyi teljesítések figyelemmel kísérése

átutalások előkészítése

 

könyveléssel való kapcsolattartás

folyamatos kapcsolattartás, egyenleg egyeztetés a meglévő partnerekkel

naprakész pénzügyi nyilvántartások vezetése,

Az álláshoz tartozó elvárások:

min. középfokú szakirányú végzettség

hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 év szakmai gyakorlat

jó kommunikációs és problémamegoldó készség

Office programok magas szintű ismerete

pontos, precíz, megbízható, önálló munkavégzés a határidők tartásával,

csapatmunkára való képesség, 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

mérlegképes könyvelói végzettség

Szinva Comp program ismerete

Amit kínálunk:

teljes munkaidő

hosszú távú munkalehetőség és családias hangulat

jó munkahelyi légkör

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

fényképes szakmai önéletrajz

képesítést igazoló okiratok másolata

nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez való hozzájárulásról, illetve arról hogy a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik a pályázó anyagát

90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (később pótolható)

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. augusztus 30.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton Mogyorósiné Beregi Katalin részére a szamvitel@mezokovesdi-vgrt.hu e-mail címen keresztül